Szeretnéd, ha vállalkozásod vizuális megjelenése profizmust tükrözne?
Egy rendezett, harmonikus megjelenés mindig pozitívabb benyomást kelt a leendő ügyfelekben akár online, akár offline megjelenésről legyen szó. Ezért fontos, hogy ha vállalkozásod van (vagy lesz) erre is szánj legalább akkora energiát, mint a szolgáltatásodra, vagy a termékedre.

MI KELL EGY VÁLLALKOZÁSNAK A JÓ MEGJELENÉSHEZ?
EGYSÉGES ARCULAT
Az hogy a logó, a névjegykártya, a céges dokumentumok, az email aláírás, a social megjelenés és a weboldal mind egy jól megtervezett arculat mentén legyenek kialakítva.
Rendezett, egységes, következetes.
Ha ilyen a megjelenésed, az első benyomás is nagyobb eséllyel pozitív. Hiszen látszik, hogy időt, energiát és pénzt fektettél bele, mert igényes vagy és ügyfeleid ugyanilyen igényességre számíthatnak Tőled is.



MIT TARTALMAZHAT AZ ARCULATI CSOMAG?
Mindent, amire egy vállalkozásnak szüksége lehet önmaga reprezentálása és az ügyfelekkel való kommunikációja során.
Ebben a listában vannak opcionális* elemek, így könnyen az igényeidhez szabhatod, vagy nézd meg a standard csomagokat.
LOGÓ
névjegykártya
fejléces Word dokumentum
céges levélpapír
boríték
social média elemek (profilkép, borítókép)
ppt sablon*
roll-up*
cégismertető brossúra*
webdesign*
weboldal*
arculati útmutató
MIT TARTALMAZHAT AZ ARCULATI CSOMAG?
Mindent, amire egy vállalkozásnak szüksége lehet önmaga reprezentálása és az ügyfelekkel való kommunikációja során.
Ebben a listában vannak opcionális* elemek, így könnyen az igényeidhez szabhatod, vagy ismerd meg a standard csomagokat.
LOGÓ
névjegykártya
fejléces Word dokumentum
céges levélpapír
boríték
social média elemek (profilkép, borítókép)
ppt sablon*
roll-up*
cégismertető brossúra*
webdesign*
weboldal*
arculati útmutató
ARCULATTERVEZÉS
Az arculat kialakítása piackutatással és versenytárs elemzéssel kezdődik. Megvizsgálom, hogy a célcsoportodnak mi tetszik, a konkurenciád hogyan próbál ennek megfelelni és mi az, amit mi jobban fogunk tudni csinálni. Ez után dől el, hogy milyen stílus mentén érdemes a tervezést folytatni, milyen színpaletta “fekszik” majd az arculathoz – és ezzel kezdetét veszi a munka.
"mini" arculat
- logó tervezés
- arculati színek meghatározása
- elsődleges és másodlagos betűtípus meghatározása
- névjegykártya készítés
- e-mail aláírás
- arculati útmutató
"midi" arculat
- logó tervezés
- arculati színek meghatározása
- elsődleges és másodlagos betűtípus meghatározása
- névjegykártya készítés
- céges boríték
- céges levélpapír
- e-mail aláírás
- social média megjelenés
- (2 platformra borítókép és profilkép)
- arculati útmutató
"maxi" arculat
- logó tervezés
- arculati színek meghatározása
- elsődleges és másodlagos betűtípus meghatározása
- névjegykártya készítés
- céges boríték
- céges levélpapír
- ppt sablon (5 oldal)
- e-mail aláírás
- social média megjelenés
- (2 platformra borítókép és profilkép)
- céges brossúra (12 oldalig)
- roll-up
- arculati kéziköny
HOGY ZAJLIK EGY ARCULATTERVEZÉS?
Az elképzeléseid mentén megtervezem a márkád logóját, hozzá pedig mindazt amire szükséged lehet offline és online formában. Ehhez nagyon fontos a Te együttműködésed, hiszen a Te információid segítik, hogy a számodra legmegfelelőbb egységes arculatot tudjam megtervezni számodra.
FOLYAMAT
FOLYAMAT
1
KAPCSOLATFELVÉTEL
Töltsd ki az űrlapot itt, és hamarosan felveszem Veled a kapcsolatot. Részletesen megbeszéljük, hogy honnan indulunk, van-e már meglévő arculati elem, mik a célok, az elképzelések és az elvárások.
2
ÁRAJÁNLAT, SZERZŐDÉSKÖTÉS
Miután átbeszéltük, hogy mire van szükséged, adok egy részletes árajánlatot. Ha rábólintasz, megírjuk a szerződést. Ezután kapsz egy kérdésekből álló listát, ami arra szolgál, hogy jobban megismerjem a vállalkozásodat, a célcsoportodat, a konkurenciádat. Ezzel kezdetét veszi a közös munka!
3
TERVEZÉS
A logó és az arculat kialakítása piackutatással és versenytárs elemzéssel kezdődik. Azt vizsgálom, hogy a célcsoportodnak mi tetszik, a konkurenciád hogyan próbál ennek megfelelni és mi az, amit mi jobban fogunk tudni csinálni. Ez után dől el, hogy milyen stílus mentén érdemes a tervezést folytatni, milyen színpaletta “fekszik” majd az arculathoz – és ezzel kezdetét veszi a munka látványosabb része.
4
ÁTADÁS
A folyamat végén egy csomagban átadom Neked az összes elkészült anyagot, a megfelelő formátumokban, nyomda- és használatkész állapotban. Ha weboldalt is kértél és a jövőben Te magad szeretnéd szerkeszteni egyes részeit, rövid oktatást kapsz arról, hogy azt hogyan kell.
1
KAPCSOLATFELVÉTEL
Töltsd ki az űrlapot itt, és hamarosan felveszem Veled a kapcsolatot. Részletesen megbeszéljük, hogy honnan indulunk, van-e már bármilyen arculati elem, mik a célok, az elképzelések és az elvárások.
2
ÁRAJÁNLAT, SZERZŐDÉSKÖTÉS
Miután átbeszéltük, hogy mire van szükséged, adok egy részletes árajánlatot. Ha rábólintasz, megírjuk a szerződést. Ezután kapsz egy kérdésekből álló listát, ami arra szolgál, hogy jobban megismerjem a vállalkozásodat, a célcsoportodat, a konkurenciádat. Ezzel kezdetét veszi a közös munka!
3
TERVEZÉS
A logó és az arculat kialakítása piackutatással és versenytárs elemzéssel kezdődik. Azt vizsgálom, hogy a célcsoportodnak mi tetszik, a konkurenciád hogyan próbál ennek megfelelni és mi az, amit mi jobban fogunk tudni csinálni. Ez után dől el, hogy milyen stílus mentén érdemes a tervezést folytatni, milyen színpaletta “fekszik” majd az arculathoz – és ezzel kezdetét veszi a munka látványosabb része.
4
ÁTADÁS
A folyamat végén egy csomagban átadom Neked az összes elkészült anyagot, a megfelelő formátumokban, nyomda- és használatkész állapotban. Ha weboldalt is kértél és a jövőben Te magad szeretnéd szerkeszteni egyes részeit, rövid oktatást kapsz arról, hogy azt hogyan kell.
Szeretnél egy weboldalt a vállalkozásodnak? Vagy szórólapra, plakátra, egyéb grafikai “termékre” volna szükséged?
KEZDŐDHET A KÖZÖS MUNKA?
Akár weboldalra, arculattervezésre, vagy bármilyen grafikai "termékre" van szükséged, keress bizalommal!
+36 30 153 0876